21 Mayıs 2013 Salı

eldekiler yeniden süslendi..




9 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..ama resimde kendi rengi çıkmadı nedense çok uğraştım olmadı..aslında renk krem yaldız üstüne yağlı boya eskitme ama böyle koyu sarı gibi çıktı..

      Sil
  2. Ne hoş olmuş, ellerinize sağlık. Ayrıca çerçevede çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ,benim sormak istediğim salon mobilyalarını beyazdan kızıla çevirirken hangi boya markasını kullandınız ve ne kadar boya kullandınız. bu arada boyama konusunda İDOLÜMSÜNÜZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm o kunuyu anlatmam biraz zor..alt renk saman sarısı cadence marka..kızıl renk ise antique eskitme cadence marka..sarının üzerine kızılı eskitme süngeri ile çektim..sürme yok süngeri üstünde çektim yani el ayarınızı kullanacaksınız..kısaca ben boya yaparken biraz kafama göre takılıyorum :) ilginize teşekkürler :)

      Sil
  4. merhaba ben birşey sormak istiyorum bloğunuzu yeni keşfettim ve daha öncelerden boyadığınız mobilyaları gördüm kullandığınız boya polisan matris denmişsiniz acaba bu boya su bazlımıydı yoksa sellozik mi yani suylamı açtınız tinerlemi ve kullandıkdan sonra nasıl iyimi bende masa ve sandelye boyıycam da ceveplarsanız memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm..hayır hiçbişeyle açmadım..sadece kapağını açtım ve sürdüm..sonrada 2 seneye yakın kullandım :)

      Sil