25 Temmuz 2013 Perşembe

beyaz pudra eskitme..




14 yorum:

  1. küf yeşili ve beyaz eskitme yaptım ama resimde gözükmedi haliyle :)

    YanıtlaSil
  2. çok belli değil eskitme.ama süper gözüküyor.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Es muy bonito. Me gusta mucho.
    Un abrazo

    YanıtlaSil
  4. Mobilyalarımın rengini nasıl değiştiririm derken bloğunuzu buldum. Sonra diğer sayfalarınızı da gezdim ve izlemeye aldım. Çok hoş çalışmalar var. Emeğinize sağlık:)Bir kahve molasında beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. emeğinize sağlık :)) bütün uğraşlarınız mükemmel..

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL OLMUŞ,
    BEN BİRŞEY SORSAM CEVAPLARMISINIZ?2010 YILINDA SUNİDERİSANDALYELERİNİZİPOLİSAN MATRİX LE BOYAMISSINIZ ...SUNİ DERİ BOYAYI NASIL TUTTU ? ARAŞTIRDIGIM BİR KONU.YATAK BAŞIMIN RENGİ İÇİN...NE KADAR SÜRE KULLANABİLDİNİZ BOYA ÇATLADI MI ACABA ?
    KOLAY GELSİN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sandalyeler devamlı kullanılmak kaydı ile 2 sene hiç çatlamadan çamaşır suyu ile silinerek kullanıldı..:)

      Sil
  7. Merhabalar Temmuz'dan. Beri yazı girmemişsiniz oysa ne güzel şeyler yapmışsınız emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil